Veel gespin en weinig wol

Rhelico F1

Jeremy de jong (scrimmage)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F36

4 mei 2013 9:00

Rene Dekker

Een mooie zonnige dag, een kleedkamer vol vrolijke spelers en een fanatieke scheidsrechter (Rene Dekker).

Alles aanwezig om er een mooie wedstrijd van te maken.

Vanaf de aftrap werd er direct druk gezet op het doel van de tegenstander. Dat resulteerde in een aantal corners en mooie schoten op het doel.

In de 11e  minuut was het dan toch eindelijk raak met een schot van Bart.

Het spel zag er best goed uit, veel balbezit, goed overspelen en ook vooral de duels aangaan.

Het leek er op of ze het spel wilden spelen zonder het maken van doelpunten.

Toch niet, want in de 18e minuut kon Jeremy afronden nadat een schot van Bart onvoldoende werd tegengehouden door de keeper.

Met een ruststand van 2-0 was het hoognodig om te gaan rusten. Nee, niet voor de spelers maar meer voor de scheidsrechter.

Bram had werkelijk geen bal gehad deze helft.

De tweede helft was identiek aan de eerste helft. Veel balbezit, veel schoten van Boyd, Bart en Myron.

In de 26e minuut was het raak door een schot van Bart.

Vervolgens kwam Rhelico een aantal keren richting het doel met als resultaat een doelpunt.

Duidelijk zichtbaar was de opdracht die Bart had meegekregen, het in stelling brengen van de overige spitsen.

Met een fraai schot bracht Boyd de uiteindelijke eindstand op 4-1.

En zo eindigde deze wedstrijd bijna zoals deze begonnen was:

Een mooie zonnige dag, een kleedkamer vol vrolijke spelers en een rustige scheidsrechter.