Meerkerk vergeet het voor rust te beslissen

Wilhelmina'26 1

Mannen, 1, Groep 1 41

24 augustus 2013 14:30

Kok (Z), J. de

De eerste bekerwedstrijd eindigde onbeslist. Na een goede oefencampagne kon Meerkerk hieraan vandaag geen vervolg geven. Het bleef steken op een gelijkspel 2-2 en dat was teleurstellend te noemen.

Meerkerk startte goed en had de hele eerste helft het betere van het spel. De 2-0 voorsprong bij rust was dik verdiend. De doelpunten kwamen op naam van Youri van Blanken en Patrick Vuurens.

Na rust kwam Wilhelmina ’26 goed terug en sleepte met veel inzet een gelijkspel uit het vuur. Voor de Wijk en Aalburgers scoorden Samuel Vos en Robert Bouman. Meerkerk was nog dicht bij een derde treffer. Maar de paal stond deze in de weg.

Dinsdagavond 27 augustus om 20:00 volgt de tweede wedstrijd in de poule tegen VVAC uit.

AdG