GEEN LAST VAN DE WARMTE

Kozakken Boys F4

5 september 2013 18:45

Vincent

Hoe zouden de jongens het vandaag er af brengen na de grote nederlaag van afgelopen zaterdag? Het was behoorlijk warm, maar ik kan u melden dat dit geen enkel invloed had op het vertoonde spel.
Vooraf werd erop gehamerd dat er in ieder geval hard gewerkt moest worden en dat de doelpunten dan vanzelf zouden vallen. Ons verdedigende duo was vandaag ijzersterk. Onze spits daarentegen vond het wel gezellig in de verdediging, waar hij dan ook veel te vinden was. Het resultaat was dat er weining kansen ontstonden. Er werd door iedereen, niemand uitgezonderd, hard gewerkt en daar waar nodig een overtreding gemaakt. Het was een lust om naar te kijken.
In de tweede helft bleef onze spits aan de goede kant van de middenlijn, wat resulteerde in enkele goede kansen en leuke doelpunten. Zeker na spelhervattingen van onze zeer goed spelende keeper, die na een verre uittrap steevast onze spits wist te bereiken. De spanning was groot, de kansen waren er van beide kanten. Het uiteindelijke gelijke spel was een positief resultaat voor beide kampen.
Als we dit spel kunnen doorzetten in de competitie, ben ik ervan overtuigd dat we nog veel mooie wedstrijden tegemoet gaan.
We kunnen oprecht trots zijn op onze boys dat ze met deze temperatuur een puike wedstrijd op de mat hebben gelegd, klasse mannen!!!