Pelikaan neemt de punten mee naar huis

Pelikaan 12

Vincent Brouwer (intikker)
... (intikker)

Mannen zaterdag, 5, 5e klasse 14

21 september 2013 14:30

M. de Jong

De start van ons was niet goed deze middag,want  na 5 minuten stonden we al met 0-1 achter. Even later scoorde Vincent Brouwer uit een cornerbal de 1-1. Pelikaan bleef de aanval zoeken en dat resulteerde in de 1-2 na balverlies van ons op het middenveld overigens. We probeerde voor de rust nog op gelijke hoogte te komen maar dat lukte ons niet. Halverwege de 2de helft leek de wedstrijd beslist,want Pelikaan scoorde de 1-3 maar op advies van onze assistent-scheidsrechter Hans Bakhuizen werd het doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. Even later maakte  onze gastspeler van deze middag Arnold Hijkoop de 2-2. Uiteindelijk lukte het ons niet om dat ene punt thuis te houden,want 10 minuten voor tijd scoorde Pelikaan de 2-3 en wij ware niet meer bij machte om te scoren. Zodat deze wedstrijd verloren ging met 3-2.