VVAC bezorgt Meerkerk een moeilijke middag

VVAC 7

Mannen zaterdag, 5, 5e klasse 14

28 september 2013 14:30

We stonden na 3 minuten al met 0-1 voor door een doelpunt van Bart Bakhuizen die goed was doorgelopen op pass van Erik Rietveld. Het spel bleef op en neer golven wat resulteerde in wat hachelijke momenten voor beide doelen. Waarbij moet aangetekend worden dat wij vlak voor rust door het oog van de naald kropen,want na wat wanordelijkheden  in onze verdediging kreeg de spits van VVAC een uitgelezen mogelijkheid op de gelijkmaker,maar z'n vizier stond gelukkerwijs niet op scherp. Kort na rust scoorde Boet van Bezooyen op aangeven van Vincent Brouwer de 0-2. Het spel golfde daarna  net als in de 1ste helft op en neer waarbij beide ploegen kansen kregen  om te scoren. Olaf de Goeij ingevallen na de rust voor de geblesseerde Terry van Ooyen toonde zich heer en meester in de 1 tegen 1 situatie,maar was kansloos bij een cornerbal waarbij onze verdedigers niet het juiste antwoord op hadden12 minuten voor tijd. Gelijk na de aftrap hadden we al de 1-3 moeten scoren,maar op  een wonderbaarlijke manier ging de bal niet over de doellijn.VVAC drong nog welaan maar uiteindelijk konden we stand nog uitbouwen naar 1-4. Door 2 doelpunten  van Boet van Bezooyen in de slotminuten.