TEC B1 - SV Meerkerk JO17-1

25 januari 2014 12:00

Roo, R.A. de

TEC B1 - Meerkerk B1

Op een frisse zaterdagochtend vertrokken we vanaf ´t Hoogie om een wedstrijd te spelen tegen Tec. We wilden vandaag graag winnen. TEC stond drie plekken boven ons, op de 9e plaats. Dit was dus weer een wedstrijd waar we op papier kan hadden op 1 of 3 punten. Ad ging vandaag niet met ons mee, maar gelukkig was Adri er die zijn plek invulde.

We begonnen vandaag met een iets andere opstelling, René rechtsback en Jesse in de spits. We begonnen de eerste helft best goed, een paar mooie combinaties en geen snelle tegentreffer. Maar TEC kreeg later wat meer ruimte en maakte dan ook de 1-0. Zelf hadden we ook een paar goede kansen maar we kregen de bal er helaas niet in. Tot aan de rust bleef het deze stand. In de kleedkamer bespraken we dat we nu écht 100% moesten gaan geven, want we waren zeker niet minder als Tec. In de 2e helft maakten we dit niet waar. TEC ging steeds meer domineren. We waren te slap in de duels. Uiteindelijk werd het 2-0 en was de wedstrijd afgelopen. Jammer genoeg hebben we weer verloren. Onze complimenten voor de zeer goed fluitende scheidsrechter.

Volgende week spelen we (eindelijk) thuis tegen MEC'07. De laatste keer hebben we daar 10-0 van verloren. Laten we die uitslag maar vergeten en volgende week met volle moed aan de aftrap staan. We gaan weer verder op de jacht naar onze eerste overwinning in de competitie!