Weer geen punten voor Meerkerk 4!

GJS 3

Johan Veth (e.d.)
... (solo)

Mannen zaterdag, 4, 4e klasse 11

9 november 2013 14:30

Karel Martens

Meerkerk 4 – GJS 3

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen GJS op het programma. Voor deze wedstrijd stonden beide teams op hetzelfde puntenaantal. Wellicht gaat dat na vandaag anders zijn. Ondanks de volle regenmeters ging deze wedstrijd toch door op een prima te bespelen grasmat.

Doordat onze oproepbasiskeepers vandaag niet beschikbaar waren moest onze Gries vandaag het doel verdedigen. Daarvoor stonden onze verdedigers Mauro, Vethje, Daniel en Jurre.

Op het middenveld stonden Hugo, Rico V Zee, Arno en Hijkie. Voorin stonden Nol en onze aanvoerder Alfie.

Wissels: Ralf, Rico J en Ruud V.

De wedstrijd begon vanaf onze kant erg slap wat resulteerde in een vroege achterstand. Na 5 minuten schoot een aanvaller van GJS de bal achter Gries. De bedoeling was dat we wakker zouden worden en aansluiting zouden vinden. Tot de rust bleef deze stand op het scorebord staan. Het was in de 1e  helft helaas vooral tegenhouden met een paar speldenprikjes voor het doel van GSJ.

In de rust waren we het met elkaar eens dat het de 2e helft anders moest en dat we er met z’n alle voor moesten gaan. De 3 wissels kwamen het veld in.

Helaas viel al vroeg in de 2e helft de 0-2 en had GJS de wedstrijd grotendeels onder controle.

Na het 2e doelpunt kreeg Meerkerk meerdere kansen om het verschil weer tot 1 doelpunt te krijgen. De bal wilde er helaas niet in. GJS liep hierna uit naar een comfortabele 0-4 voorsprong.

Ondanks dat GJS een goed team was bleef Meerkerk na de wedstrijd nog een tijd napraten over deze nederlaag. Deze nederlaag had niet zo makkelijk tot stand mogen komen.

Volgende week moet er gewonnen worden!