MEC'07 B1 - SV Meerkerk JO17-1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

18 januari 2014 14:30

Doesburg, B. van

Voor vandaag stond de wedstrijd tegen MEC’07 B1 op het programma.
We hoefden pas om 1 uur te vertrekken dus we hebben lekker uit kunnen slapen. eemaal aangekomen begonnen we met volle moed aan de wedstrijd. De eerste minuten ging het aanvallend niet heel goed maar verdedigend wel lekker helaas werd er toch gescoord. Na 2-3 tegengoals begonnen wij ook een beetje te aanvallen maar het afmaken lukte alleen niet . We kregen diverse goede kansen maar hij wilde er gewoon niet in vandaag, mede dankzij goed keeperswerk van de tegenpartij. MEC'07 sprong beter met de kansen om. We gingen uiteindelijk met 4-0 achterstand de rust in. Na de rust ging het eigenlijk gewoon niet meer, we werden overlopen en dus kregen we nog 6 extra doelpunten om onze oren.