E1 op scherp gezet

VVAC E1

18 januari 2014 11:30

Zaterdag speelden we na lange tijd weer eens buiten op het veld. Om half 12 zou er afgetrapt worden bij VVAC om het op te nemen tegen de E1. Door een verkeerde planning bij VVAC werd er echter pas afgetrapt om 12.15.

De E1 was een lange tijd ongeslagen, maar vooraf wisten we dat de E1 van VVAC een goed team is. Luuk kon vandaag helaas niet meedoen. Donderdag met trainen viel hij op de harde vloer met als gevolg een klein breukje net achter zijn pols. Pols dus in het gips, maar hij was er wel bij om zijn team aan te moedigen.

De wedstrijd zelf begon voor ons goed met een paar kleine kansen. Helaas kregen we binnen tien minuten vier tegentreffers om de oren. Meerkerk herpakte zich en liet enkele mooie aanvallen zien. Aardig wat kansen, maar geen doelpunten. VVAC kon voor rust nog twee keer uitbreken en twee keer scoren. Ruststand 6-0.

De tweede helft was beter van onze kant. Achterin werd er beter verdedigd en voorin werd er goed overgespeeld. We scoorden deze helft twee keer, Daan en Boyd wisten de keeper te passeren. Achterin gaven we nog twee doelpunten weg, eindstand dus 8-2.

De nieuwe competitie begint volgende week en dan gaan we weer voor de drie punten!