Prachtige prestatie!

HSSC'61 F3

F-pupillen zaterdag, F2, 4e klasse 059

19 april 2014 10:30

Een paar maanden terug begonnen we aan onze eerste voetbalcompetitie ooit. Schuchter, kluitjesvoetbal, opkijkend naar de veelal grotere tegenstanders. Nu...in de laatste competitiewedstrijd staan we recht overeind, weten we op welk plekkie we horen, gaan we voor de bal, strijden we met ELKAAR als TEAM.

In onze laatste wedstrijd ontmoeten we de kampioen: HSSC > van harte gefeliciteerd!
Maar we geven jullie deze wedstrijd niet cadeau. Er wordt gevoetbald, overgespeeld, gevochten met rode blossen op de wangen. En...er is plezier!

Als leiders van dit mooie team staat dat voor ons voorop. Natuurlijk moeten ze met elkaar leren voetballen. Natuurlijk moeten ze soms leren bikkelen. Natuurlijk is voetbaltechniek belangrijk. Natuurlijk. Maar...als er geen plezier is, zal er weinig lukken.

Onze jongens en meiden hebben hun eerste seizoen geweldig gespeeld: met plezier, als team. Daar zijn wij trots op. Jongens en Meiden: van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende 2e plaats in jullie allereerste competitie ooit!!

Trainers en ouders; bedankt voor de samenwerking. We kijken uit naar onze afsluiting - samen met de F3 - op 3 mei a.s.