Aanval op de 2de plaats mislukt

Mannen zaterdag, 5, 5e klasse 14

15 februari 2014 14:30

A. Dickici

Vandaag traden we aan tegen vvac 7 een team met veel oud eerst elftal spelers op leeftijd. En dat was in de loop van de wedstrijd ook wel te merken, In de eerste helft had vvac een licht veldoverwicht en dat resulteerde in wat kansen maar zij bleken nog niet bij machte om te scoren mede door goed keeperswerk van Terry van Ooyen. Wij kregen een vrije-trap op de rand van de zestien,maar de keeper verwerkte de bal op een adequte manier. John Rietveld ging net voor de rust alleen op de keeper af helaas kon hij de keeper niet verschalken. Zodoend de ruststand dubbelblank was. In de tweede helft hadden wij een licht veldoverwicht en dat resulteerde tien minuten voor tijd in de 1- 0 gescoord door Boet van Bezooyen,kort daarop scoorde hun de gellijkmaker uit een  hoekschop en dat zag er verdigend niet goed uit. Dus op het winderige 'tHoogh eindige de wedstijd onbeslist. De wedstrijd stond deze middag onder leiding van dhr. A. Dickici. Arnold Hijkoop viel uit met een vervelende knieblessure en moet daaraan een donderdag 20 februari aan geopereerd worden.