Alem B1 - SV Meerkerk JO17-1

Alem B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

15 februari 2014 12:30

Op deze winderige zaterdag mochten we het vandaag opnemen tegen Alem, die de week ervoor nog gestunt hadden door te winnen van Roda Boys.
Desondanks begonnen we met de wind in de rug sterk aan de wedstrijd en konden we regelmatig druk zetten op Alem, die er wel een paar keer gevaarlijk uitkwamen via de counter. We kwamen op een 1-0 voorsprong toen Justin een goede bal van achteruit van Levi beheerd  binnentikte. Niet veel later maakte Alem de gelijkmaker. We lieten het koppie niet hangen en na een mooi doelpunt van Peter die in het snooker niet zou misstaan (2x tegen de paal en via de keeper) stonden we 2-1 voor. Na persoonlijke fouten gingen we rusten met een 3-2 achterstand. In de 2e helft met de wind tegen ging het ons een stuk moeizamer af en kregen we al snel een paar onnodige tegengoals tegen. Het lukte ons niet meer om terug te komen in de wedstrijd tegen deze sterke tegenstander waarna Alem uitliep naar 9-2.