Haaften B1 - SV Meerkerk JO17-1

Haaften B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

5 april 2014 12:00

Op het zonovergoten t'hoog begon de zaterdag goed. Na een kwartiertje voorbespreking gingen we op weg naar Haaften. De eerste helft ging het niet eens zo heel belabberd, maar ik wilde in dit verslag toch nog wel even melden dat onze verdedigende middevelder koekie(Joris Koekkoek) een apart eigendoelpunt maakte waardoor wij op achterstand kwamen. Verder kregen wij een penalty tegen maar na katachtig keeperswerk van hesseltie met het houden van een penalty kwamen wij niet verder op achterstand. We gingen rustten met een 2-0 achterstand. Na een donderspeech in de rust wisten we dat er wat moest veranderen aan ons spel in de tweede helft. Dit werd echter al snel beantwoord door haaften met een doelpunt, en nog eentje, en nog eentje, en nog eentje. Uiteindelijk kwamen wij nog dichtbij een doelpunt maar het zat ons allemaal niet mee vandaag want die ging naast. Uiteindelijk hebben wij de wedstrijd met 9-0 verloren. Deze wedstrijd moeten wij maar snel vergeten en ons concentreren op de volgende westrijd: Drechtstreek b2, hier zijn voor ons zeker punten te halen en we gaan met z'n alle knallen voor de eerste drie-punter van dit seizoen.