SV Meerkerk JO17-1 - Drechtstreek B2

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

12 april 2014 10:30

Eerste helft,

We speelde thuis en in de zelfde opstelling als altijd. 4-3-3, met een driehoek in het midden en de links/recht buiten meer naar achteren. We speelde redelijk. We waren niet beter en hadden minder bal bezit en daardoor kregen we een hoekschop tegen. De bal vloog over alles en iedereen heen tot dat die op de grond terecht kwam. In de kluts schopte er 1 van Drechtstreek de bal richting het doel en onze keeper moest te snel reageren, dus de 0-1. Drechtstreek kreeg zelfvertrouwen en ging beter spelen. Door een aanval van hun over de rechter zijkant, kwam er een voorzet die Rene per ongeluk binnen tikt met een ongelukkige sliding. De 3-0 viel binnen door een diepte pas richting de man van Martijn die iedereen te snel af en hem binnen tikte. Jesse, Luuk en Geert probeerde af en toe nog wat maar het lukte niet.

Tweede helft,

Gert Jan Koekoek had een andere opstelling gemaakt. 3-4-3. De bedoel was alle druk naar voren, rennen tot je kapot was en doelpunten maken. Door een verdedigingsfout van Drechtstreek pakte Leon de bal af in het strafschop gebied en schoot netjes de bal in de hoek. 1-3. Door wat kansen en foutjes van hun en het druk zetten van ons kregen we een hoekschop doe Luuk nam. Hij gaf hem voor bij de eerste paal waar Lennart hem netjes oppikt en de verre hoek vind. 2-3 Keeper was kansloos. We zagen dat er weer kans was, maar door het druk zetten kwamen er ook kansen voor hun waardoor Joeri (Keeper) 1 op 1 kreeg en een foutje maakte. Een penalty en de 2-4. Uiteindelijk was iedereen kapot, Rene werd in de spits gezet naast Luuk en we gingen alles of niets spelen. Daardoor kregen ze nog 1 kansje, want iedereen liep voorin en scoorde ze de 2-5. Wedstrijd voorbij!