Heerjansdam B1 - SV Meerkerk JO17-1

Heerjansdam B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

3 mei 2014 12:45

We kwamen aan op een zon overgoten sportcomplex om het laatste officiële potje te voetballen.

Na een goede bespreking gingen we met ruim voldoende tijd naar Heerjansdam.

Na een zeer intensieve warming up begonnen we de wedstrijd toch wat slapjes maar dat kwam al snel weer goed. Na een paar minuten gevoetbald te hebben kwamen we toch weer op 2-0 achterstand, terwijl we niet heel slecht aan het voetballen waren. Aan het eind van de 1 e helft maakte Peter een prachtige actie en schoot de bal hard de linker hoek in. Daardoor zorgde hij weer voor spanning in de wedstrijd.

In de 2e helft begonnen we erg sterk aan de wedstrijd. Al vroeg kregen we een hoekschop mee, Koekie wilde de hoekschop erg graag nemen en dat kwam goed uit want hij gaf een heerlijke bal het strafschopgebied en waardoor Rene de bal snoeihard het doel in schoot. Ik stel voor dat we Joris koekoek voortaan toch alle hoekschoppen laten nemen. Het stond weer gelijk voor een korte tijd.

Heerjansdam gaf niet op en Meerkerk verslapte waardoor ze toch nog 3 goals konden maken.

Jammer maar helaas verloren we met 5-2. Hopelijk hebben we hiervan geleerd en kunnen we er volgende week weer vol tegenaan in een oefenwedstrijd.