Dik verdiend gelijkspel tegen koploper

SV Meerkerk JO13-1JM

GDC D1

...

D-pupillen zaterdag, D1, 4e klasse 15

22 maart 2014 10:30

Sjaak de Wild

Hallo allemaal,
Vandaag stond er een pittige wedstrijd op het programma. Uit hadden we weinig inzet getoond en dus terecht dik verloren.

Maar vandaag was het anders. We begonnen aan de wedstrijd en we kozen om de eerste helft met de wind mee te voetballen als Daan onze aanvoerder de tos zou winnen, en die wonnen we ook.Hun hadden de aftrap.

We hadden met elkaar afgesproken dat we gelijk druk naar voren zouden zetten om hun spel te verstoren.We speelde namelijk tegen GDC D1, de koploper van onze competitie die tot nu toe alle wedstrijden hadden gewonnen. GDC had moeite met de manier waarop wij voetbalden en het werd een mooi opgaande wedstrijd met aan allebei de kanten kleine kansjes.

Hun schoten ook een keer op de paal. Maar na een steekballetje van Jermy scoorde ik de 1-0. Dat was ook de ruststand. Na de rust wind tegen, het waaide nogal hard vanmorgen. We moesten de bal dus zoveel mogelijk laag over de grond laten lopen van onze trainers. Af en toe speelden we goed voetbal en was het een spannende tweede helft. Maar we deden met z,n allen onze stinkende best om weer een keer te winnen.

Helaas scoorde hun heel ongelukkig uit een corner, de bal waaide hoog over Bjorn heen zo het doel in, daar kon Bjorn niks aan doen. De eindstand 1-1 een terechte uitslag. Volgende week gaan we naar onze buren uit Lexmond, als we zo spelen als vandaag moeten we de punten kunnen pakken daar.
Milan