Na GDC draad goed opgepakt!

Lekvogels D1

SV Meerkerk JO13-1JM

... (e.d.)

D-pupillen zaterdag, D1, 4e klasse 15

29 maart 2014 10:30

Verslag wedstrijd  Lekvogels-Meerkerk op zaterdag 29 maart.
Vandaag weer een competitiewedstrijd en dit keer tegen Lekvogels. Het weer is prachtig dus daar zal het niet aan liggen. De wedstrijd startte een kwartier later waardoor we goed warm waren en er uiteraard veel zin in hadden.

In de 1e helft waren er volop kansen en werd er goed overgespeeld. De 1e kans (10 min.) was voor Jermy hij mistte net. De 2e kans (15 min)was voor Rik die een prachtige pass kreeg van Milan. In de 20e minuut werd er uit een conner een eigen doelpunt gescoord door de tegenstander(ED). Maar Lekvogels laat het er ook niet bij zitten en het lijkt of ze de stand gelijk willen maken, maar missen deze kans. Net voor rust krijgt Milan nog een kans, maar ook deze wil niet tussen de palen.

De 2e helft lijkt Lekvogels de overhand te willen nemen, maar Meerkerk zal Meerkerk niet zijn als ze daar een stokje voor steken. In de 48e minuut komt er een actie van Rik die de bal afgeeft aan Pedro alleen stond deze helaas buitenspel. Al snel volgt er een voorzet van Rik op Jesse en deze mist, de bal wil er maar niet in. Aan de kansen heeft het vandaag zeker niet gelegen. In de 21e minuut komt er door inzet van Jesse die doorloopt op de keeper en hij kan in de kluts de bal niet pakken en deze  komt voor de voeten van Milan te liggen en ja dan eindelijk gaat de bal tussen de palen 2-0!!.

Het was een leuke wedstrijd en we gaan met 3 punten naar huis.  Iedereen was blij behalve de tegenstander. Iedereen heeft goed gevoetbald en er waren mooie assisten bij, sommige zaten en sommige niet en we hadden vol op kansen en wij waren deze keer de betere partij.

Bedankt Arwin, Wilco,Bert en Arnold voor jullie inzet, want waar zouden we zijn zonder jullie!!

Wesley