OVERSPELEN MAG!

Sem Vink (schot)

4 oktober 2014 10:30

Ahmet Dekici

Door de wederom veranderende competitie- indeling voor onze F1, vandaag geen competitiewedstrijd. Vandaar maar op zoek naar een tegenstander die ook vrij was en die tegen ons wilde oefenen. En die was gevonden, SVW F2 kwam op bezoek.

Onze wedstrijd stond gepland op het C-veld, maar wat bleek, geen lijnen getrokken. En dat voetbalt best lastig. Gelukkig werd de handschoen opgepakt door Sander Vink en Rob de Bruijn en werden alsnog de lijnen getrokken. Onze grote dank hiervoor heren!!!

SVW kon met moeite 7 man opstellen gezien het grote aantal afmeldingen van hun zijde. Darnaast bleek het een eerstejaars F te zijn. De tegenstand zou mogelijk niet al te groot kunnen zijn. Typisch zo'n wedstrijd om het moraal wat op te krikken.

De 1-0 viel al snel. Jens nam de corner en schoot de bal er direct in. De 2-0 en 3-0 kwamen van de schoen van Lars. Ik heb Lars direct daarna gewisseld, voordat hij echt naast zijn schoenen zou gaan lopen. In de 12e minuut een goal van SVW.
In de 14e minuut scoorde Daley en en op slag van rust bepaalde Sem de ruststand op 5-1.

Onze vast keeper Martijn had deze ochtend bitter weinig te doen. Jayden wilde zijn plaats wel een keer overnemen, zodat ook Martijn aan voetballen toe kwam. Dank je Jayden.

In de tweede helft het zelfde speelbeeld. Sem maakte de 6-1 en Lars scoorde net als Jens direct uit een corner de 7-1. Ook Wessel maakte na een fraaie solo een goal, alleen werd deze terecht afgekeurd, na een iets te opzichtige duw.
Martijn scoorde de 8-1 met zijn chocoladebeen na een voorzet van zijn broer Wessel.
SVW bepaalde de eindstand op 8-2.

Het was zeker geen topwedstrijd. Wat ook vandaag ontbrak was het gebrek aan overspelen. Veel te veel dribbelen, pielen en voor eigen succes gaan. De uitslag had dan ook veel groter uit kunnen vallen. Maar goed, er is gewonnen, de jongens zijn tevreden en daar gaat het dan ook om.

Komende zaterdag speelt de F1 wederom thuis, nu tegen Beesd F1 om 09.00 uur.

HJ