Groepsapp

...

F-pupillen zaterdag, F3, 5e klasse F529

22 november 2014 8:30

Een vroege wedstrijd voor de F3; half negen in Ottoland tegen VVAC. Waren we  in de eerste competitiehelft nog tevreden over het goede spel ondanks een 5-2-nederlaag; de tweede competitiehelft is er op gericht door stevig spel punten te pakken.
Een goede start van de wedstrijd waarbij enkele kansjes werden gecreëerd. Onoplettendheid leidde toch tot enkele kansen van de tegenstander, maar zonder resultaat. Uiteindelijk werd een prima opgebouwde aanval door Stan prima voorgezet, zodat goalgetter Florentijn (ondanks te krappe schoenen) wederom kon afmaken. Enkele minuten later werd ongelukkig verdedigd waardoor Thijmen naar de bal die over de doellijn dreigde te rollen moest grabbelen. Doelpunt ja of nee???? De scheidsrechter besliste van niet en maande door te spelen, de beteuterde doelman twijfelde nog even of ie uit moest schieten....... De rust gingen we in met 1-0.
Na de limonade waren enkele spelers nog niet goed bij de les, in de 23e minuut werd dan ook gescoord door VVAC. De eindstand 1-1 was bereikt, over de rest van de wedstrijd is weinig te melden. Met een betere inzet had er echt meer ingezeten.

Nb Een andere oorzaak van een mindere motivatie kan natuurlijk ook voortkomen uit een supporterslegioen dat toch iets kleiner en minder attent was dan de F3 spelers gewend zijn. Gelukkig vulde Bart ook tijdens de wedstrijd de groepsapp met de doelpunten........ ik geloof toch echt dat er anders moeders thuis waren gekomen in de veronderstelling dat we met 1-0 hadden gewonnen.......;-)

HB