Dubbele trainingsefffectiviteit

...

F-pupillen zaterdag, F3, 5e klasse F528

21 maart 2015 10:00

De wekelijkse trainingen blijken nu toch echt zijn vruchten af te werpen. Het mooie is dat het niet alleen in het veld met het team en de spelers blijkt te zijn, maar ook thuis bij één van de trainers........ hij heeft inmiddels een wasbord waarop de teamwas kan worden gedaan: petje af!

LRC F4 uit stond vandaag om 10.00ur op het programma; de vrijwel volledige aanhang vond dit nu weer aan de late kant.......eerder was het namelijk droog. Tja.

Druilerig koud weer, maar met een complete ploeg klaar voor de wedstrijd. Er wordt sterk gestart helaas zonder directe dreiging, enkele kansen voor diverse spelers. Nadat Florentijn wordt ingewisseld wordt de dreiging groter, na een mooie solo scoort hij fraai: 1-0. Enkele minuten later schiet hij weer in: 2-0. Ook Falco krijgt nu weer vertrouwen en gaat op het doel af om fraai in te schieten: 3-0. Wederom gaan we limonade drinken met een goede voorsprong.
Direct in de tweede helft gaan Florentijn en Stan een prachtige 1-2-combinatie aan die door Florentijn wederom fraai wordt afgerond. De organisatie wordt minder de aandacht verslapt toch een beetje...... LRC weet hiervan te profiteren en maakt 1-4. Daarna volgen aan beiden kanten nog enkele kansen, die met name door onze keeper Thijmen steeds prachtig worden gepareerd. De eindstand is bereikt wederom een prachtige overwinning, waardoor de koppositie wordt behouden. Ook de directe tegenstanders blijven winnen, spanning in de poule. Volgende week ontvangen wij om 10.15uur in Meerkerk (meldt jij dit nog even in Tiel Massimo?) Theole F6.

HB