SCHERPTE ONTBRAK VANDAAG

Peursum F1

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F30

11 april 2015 9:45

Na de prachtige wedstrijd van vorige week tegen Peursum, mocht de F1 vandaag op bezoek bij Peursum. Vorige week werd met 1-1 gelijkgespeeld. De selectie was wederom compleet.

Onze jongens begonnen goed aan de wedstrijd. In de eerste drie minuten 3 levensgrote kansen, waarvan er zeker eentje in had gemoeten. Maar zowel Daley, als Jens en Lars hadden het vizier nog niet op scherp.
Helaas viel de 1-0, op dat moment onterecht, aan de andere kant. Daarna duurde het tot de 12e minuut voordat er weer gescoord werd, helaas weer door Peursum. Dit doelpunt had nooit goedgekeurd mogen worden. Riley lag met de handen op de bal op de grond en een speler van Peursum tikte de bal uit de handen van Riley en scoorde. Het doelpunt werd goedgekeurd, 2-0 dus.
In de 16e minuut bracht Wessel de spanning terug in de wedstrijd.
Kort hierna scoorde Peursum helaas 2x kort achter elkaar. Martijn bracht de spanning weer terug door net voor de rust de 4-2 aan te tekenen.

Dat het in de tweede helft anders zou moeten was wel duidelijk. Teveel spelers waren niet scherp vandaag. Zo hard als er vorige week geknokt werd, zo slap was het vandaag.

Al snel in de tweede helft scoorde Peursum de 5-2, de wedstrijd leek gespeeld. De kopjes gingen hangen. in de 26e minuut viel dan ook de 6-2. Gelukkig deed Lars nog iets aan de stand door fraai de 6-3 voor zijn rekening te nemen. Net voor het einde scoorde Peursum nog éénmaal. Eindstand 7-3.

Er zijn soms van die dagen dat het niet mee zit en als dan ook de scherpte ontbreekt, dan valt er weining eer te behalen. Jammer dat na een hele goede reeks wedstrijden het vandaag er even niet in zat.

Jammer jongens, het kan ook niet elke week feest zijn. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dan mogen we op bezoek bij WNC uit Waardenburg om 09.00 uur. Hopelijk pakken we dan de draad weer op en laten we ons weer van onze beste kant zien.

HJ