SV Meerkerk in slotfase langszij tegen Sleeuwijk

Sleeuwijk 1

Sander Slomp (schot)

15 augustus 2015 14:30

Vanmiddag al weer de derde oefenwedstrijd in acht dagen. SV Meerkerk oefende in en tegen Sleeuwijk. Een wedstrijd met een speciaal tintje, want voorafgaand aan de wedstrijd werd het nieuwe kunstgrasveld van Sleeuwijk officieel in gebruik genomen. De thuisploeg opende na een kwartier spelen de score.

De 1-0 bleef tot kort voor tijd staan op het scorebord. Sander Slomp bracht daar twee minuten voor tijd verandering in. Op aangeven van Martijn van der Hagen scoorde Sander de dik verdiende gelijkmaker. Komende week oefent SV Meerkerk nog één keer. Aanstaande dinsdag om 20:00 uur. Tegenstander is dan het eveneens in de tweede klasse uitkomende Papendrecht, dat vorig seizoen lang in de race was voor het behalen van de titel.

AdG