Mini's spelen een goede wedstrijd

Brakel MP1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.35

19 september 2015 10:00

Na 2 wat onwennige wedstrijden tegen Lekvogels(vriendschappelijk) en Arkel(competitie) onze mini's een puike wedstrijd vandaag.
Het begon vandaag met de teamfoto.
De haren strak in de gel, verschillende big smiles verschenen op de gezichten en na een paar vakkundige foto's van Patries konden we richting het veld voor de wedstrijd.
Bij het begin van de wedstrijd werd gelijk de aanval gezocht wat resulteerde in een paar goede mogelijkheden.
Ook Brakel kwam op stoom en namen meerdere malen het Meerkerkse doel onder vuur.
Niet veel later wist Meerkerk de 1-0 op het bord te krijgen.
Brakel wist nog voor de rust de stand op gelijke hoogte te krijgen.
Na de rust golfde het spel op en neer en was uiteindelijk Meerkerk met de langste adem wat resulteerde in een 3-2 eindstand.
Nog belangrijker dan de einduitslag was dat er met veel plezier, inzet en concentratie gevoetbald werd.

Bv