maandag 5-10

Koen Dekker (schot)

B-junioren zaterdag, B1, 3e klasse 3.7

5 oktober 2015 19:30

Een maandag avond wedstrijd voor onze B1 toppers .

Uit bij sleeuwijk b2 of zeg maar gerust met versterking van de b1, het rand gebeuren was duidelijk , boze ouders aan sleeuwijk zijde die in de rust verhaal gingen halen bij hun trainer ,waarom b1 spelers in de basis en eigenspelers op de bank ,   Meer hoef ik er niet aan vuil te maken , dit zeg genoeg ...eindstand 4-2 verlies , hoogte punten van deze wedstrijd , onze kleine grootte man op doel ...die wederom  1 van de uitblinkers  ,samen met Jeremy c 1 was     , onze koen dekker de stofzuiger die nooit opgeef , en een aantal die zeker  geen voldoende haalde ,  was dit weer een leerzame wedstrijd , en zo bouwen we langzaam op naar een stabiele b1 , en geloof bij de boys dat ze best kunnen voetballen ....
op naar zaterdag   10-10-2015 ,,,thuis tegen kozakken - boys .