Net niet Wel verdiend

B-junioren zaterdag, B1, 3e klasse 3.7

31 oktober 2015 10:30

dhr : K Martens

Zaterdag treden we tegen de nr 3 uit onze competitie aan sliedrecht ,na wat mindere weken ,verwachten de staf dat we vandaag weer op zouden pakken ,er was de heelle week hard en goed getraint ,na wat lichte kritiek van uit de staf .
de wedstrijd stond vandaag onder leiding van dhr  K Martens  , die een goede wedstrijd floot .
we begonnen nog wel wat onwennig ,ondanks de afspraak dat we veld klein zouden houden viel vooral over links de nodige gaten omdat we niet geheel goed stonden , zo kwam ook de 0-1 op score bord , aan verkeerde kant dekken, niet goede inspeelbal van onze voorstopper leverde veel ruimte voor de rechts voor van sliedrecht  op  ,deze kon zo binnen door op lopen  en de 0-1 aantekenen , maar in tegenstelling tot de laatste weken ,bleven de koppies nu wel omhoog en werd de tegenslag als team goed opgepakt ,zo stond het na 11 min alweer 1-1 op scorebord , goed storen op middenveld leverde balbezit voor ruben  op die nils verhoef goed bediende met een mooie steekpass , deze ronde goed af ,na 32 minuten kwamen we zelf op 2-1 deze keer werd er van achteruit via boris goed opgebouwd en via goed combinatie voetbal kwam de bal bij amando ,die het goed afronden , net voor rust kwam hellaas de 2-2 nog op score bord door een goed afstandschot van sliedrecht die onze keeper kansloos liet , de tweede helfd zouden we gelijk volgens afspraak geconcentreerd beginnen zodat sliedrecht niet het idee zou krijgen dat er wat te halen was in meerkerk , hellaas moest voor ons boris tank met een blessure al gauw naar de kant , na wat omzettingen pakten we het toch goed op, en scoorde zelfs door nils verhoef de 3-2 (met behulp van de arm )  alleen de goed leidende scheidsrechter zag dit ook en keurde doelpunt terecht af , hellaas bracht wederom een afstandschot uit de tweede lijn  de 2-3 op score bord  wat ook tevens de einduitslag werd ondanks dat we het toch nog probeerde maar een schotje van jarco , ruben die nog een keer probeerde leverde niet gewenste resultaat op , eigenlijk wel een domper dit had team zeker niet verdiend vandaag , vandaag hebben jullie laten zien als jullie als team voetballen positief coachen naar elkaar en bereid zijn om voor alkaar te werken , een bal goed inspelen en ook zelf de ruimtes opzoeken zonder de bal , dat die tweede overwinning steeds dichterbij komt . complimenten van trainer en staf hoe jullie de mindere wedstrijden van de laatste weken weggespeeld hebben , laten we nu deze opgaande lijn doorzetten .