balen

B-junioren zaterdag, B1, 3e klasse 3.7

28 november 2015 12:30

dhr: CLUB

zaterdag 28 -11-2015  Een verslag geschreven terwijl zelf de wedstrijd niet gezien heeft , hellaas kon ondergetekende niet mee vandaag door dat hij ook scheidsrechter is en moest fluiten , achteraf beter mee kunnen gaan had een hoop ellende bespaart gebleven in prive leven . vooraf de jongens  bij vertrek nog even een hart onder de riem gestoken , en met goed gevoel ze zien vertrekken na hardinxveld , er was wederom goed getraint v/d week  dus geloof was er ,  maar door op de hoogte gehouden te zijn door de aanwezige ouders per app  begrijp ik dat er vandaag , wederom een goede wedstrijd is neergezet 1-0 achter via een penaltie voor de rest 80 min gedomineerd , achter hoede onder leiding van boris tank  weer goed stond , middenveld met koen dekker  goed was , en de voorhoede niet geheel scherp in de afronding was terwijl ze de laatste weken ook zeker stapjes aan maken zijn  , daarom begrijp ik dat zo'n 1-0 eindstand dan weer hard aankomt  ,  maar blijf positief boys hard trainen en als team een eenheid ik besef dat soms moeilijk is maar ik geloof in jullie en ben overtuigt dat we nog zeker punten gaan pakken ,  zaterdag 5 dec is die belangrijke cadeautjes dag , en laten we nu ons eens die 3 punten cadeau gaan proberen te doen . weer een tegenstaander waar het tegen kan , dus tot dinsdag  ,dan gaan we er weer voor  trainen .  tenslotte wil ik  wouter de leeuw  nog bedanken voor overnemen van mijn taken ....