SV Meerkerk naar derde ronde EM Kantoorsystemen Cup

Raptim 1

8 december 2015 20:00

Een sterk verjongd SV Meerkerk nam het vanavond in het kader van de EM Kantoorsystemen Cup op tegen het Gorinchemse Raptim. De geelzwarten kwam al vroeg op voorsprong via Youri van Blanken die in de 16e minuut vanaf de 16 meter binnenschoot. De assist was van Dick Kooijman. Twintig minuten later in de 36e minuut een identieke situatie met dezelfde hoofdrolspelers. Het betekende de 0-2.

Na rust was het de ingevallen Melvin van de Heuvel die met een geplaatst schot in de 68e minuut de eindstand op 0-3 bepaalde. De assist was van Thomas Mulders. Een regelmatige overwinning. SV Meerkerk plaatst zich voor de volgende ronde.

AdG