Sv Meerkerk 4 – Lekvogels 3

Rudy Vroege (intikker)

Mannen zaterdag, 4, 4e klasse 10

17 september 2016 14:30

Afgelopen zaterdag 17 September was het wederom een mooie voetbalmiddag. De weergoden waren ons wederom goed gezind, het was dus aan ons om een mooi offer te brengen doormiddel van een prachtige pot op de mat te leggen.

Helaas hebben we verzuimd om de wedstrijd met dubbele cijfers te eindigen, maar hebben we genoeg positief voetbal gezien waar we op voort kunnen borduren.

Scoreverloop: 1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 4-1, 5-1, 6-1.. Einduitslag 6-1… tot zover het wedstrijdverloop want daar was naast de gemiste kansen niet heel veel over te vertellen. Liever hebben we het over de negativiteit, waarmee we onszelf uit ons spel haalde en het voetbalplezier verloren. Dit is ons inziens, Meerkerk 4 onwaardig. Natuurlijk mag er in het veld wat tegen elkaar gezegd worden en is dat niet altijd even prettig, maar probeer dit van elkaar te accepteren. Uiteindelijk willen we allemaal het beste voor het team..

Doelstelling voor de volgende wedstrijd is dan ook om elkaar zoveel mogelijk positief (en vooraf) te coachen en niet tijdens de wedstrijd in oeverloze discussies te verzeilen.

We gaan ons natuurlijk niet beperken tot het vermelden van louter negatieve punten.

De 3e helft was zeer gezellig en 4e elftal waardig ! We hebben zelfs met onze positiviteit het 2e elftal naar een zegen geblêêêêêrt !!!

WIJ STAAN BOVENAAN, JA WIJ STAAN BOVENAAN!!

P.S. rest ons nog om Nollie en Ruud te bedanken voor hun donatie. Nol heeft de pot gespekt door het afkopen van het wedstrijdverslag en Ruud was zo wijs om zijn mail te slopen, voordat hij op vakantie ging.

Kus Kus van de boetepot commissie (wie dit jaar weer een “nauwe”, maar toch inmiddels ook wel “ruime” samenwerking zijn aangegaan)