Kort maar krachtig

Sem Vink (intikker)
...

27 augustus 2016 8:45

Het begin van een nieuw seizoen. Vorig seizoen twee maal kampioen geworden, zowel in de derde als ook in de tweede klasse.

Een ongewijzigd team dat vanuit de F pupillen compleet is overgegaan naar JO11-2, alleen Sanne heeft zich bij het meidenteam gevoegd. Zodoende kunnen we niet meer genieten van de enorme inzet van Sanne maar zal zij absoluut een toegevoegde waarde gaan leveren binnen haar nieuwe team.

Vandaag een oefenwedstrijd tegen Altena, tevens een eerstejaars JO11-team. Altena, ingedeeld in de derde klasse en Meerkerk ingedeeld in de vierde klasse. Beide teams gaven aan het bij voorkeur andersom ingedeeld te zien.

De wedstrijd zal doen blijken wat voor beide teams het beste is.

Wij kunnen u direct maar verklappen dat de uitslag 0-23 is geworden in Meerkerks voordeel. Met rust stond de 0-10 al op het scorebord en u zult begrijpen dat onze keeper geen enkele bal heeft aangeraakt in de eerste helft.

Na de rust is Meerkerk gewoon doorgegaan met voetballen, en dat blijft kenmerkend voor dit team, waardoor de uitslag eigenlijk buiten proporties is uitgekomen.

In ieder geval is dit team klaar voor het seizoen en werd en wederom met passie en veel plezier gevoetbald.

Groeten,
Arco