Positieve punten!

SV Meerkerk JO13-1JM

Onder 13 zaterdag, JO13-1, 3e klasse 07

19 november 2016 8:30

Vandaag spelen we een lekkere vroege wedstrijd tegen VVGZ. Om 07:15 vertrokken we in alle vroegte richting Zwijndrecht. De vorige wedstrijd tegen VVGZ werd met 0-3 verloren dus er was iets goed te maken. Niels is nog geblesseerd en Ties een weekendje weg dus zij konden helaas niet meedoen.

De wedstrijd ging verloren dus ik kies ervoor om de positieve punten uit deze wedstrijd te benoemen:

* De eerste helft werd er hard gewerkt voor én met elkaar.
* Jente keepte een uitstekende wedstrijd en heeft veel ballen tegen gehouden.
* Thijs werkte hard en pakte veel ballen af op de rechtsback positie.
* Chris scoorde ook bijna in zijn 2e wedstrijd als voetballer.
* We verloren de wedstrijd eigenlijk met 4-0 maar de scheidsrechter noteerde 3-0 op het wedstrijdformulier.
* Leider René raakte zijn sleutels kwijt na een glijpartij.  Na afloop van de wedstrijd werd er een zoektocht gestart. Toen bleek hij niet alleen zijn sleutels te zijn verloren maar kwam onderweg ook nog zijn portemonnee tegen. Gelukkig vond hij kort daarna zijn sleutels ook weer terug in een stapel bladeren.

Volgende week spelen we de laatste wedstijd van de competitie tegen Dubbeldam. De week daarna spelen we tegen Lekvogels in de 2e ronde van de beker. De trainers hebben zelf al het goede voorbeeld gegeven door te overwinteren in de beker;)

Daarna gaan we ons voorbereiden op de Proxys cup in Gorinchem. Die zal gespeeld worden in de kerstvakantie.