SV Meerkerk breekt de ban met 4-1 zege op Unitas

6 oktober 2018 14:30

H. den Hertog

Opstelling

MEERKERK– Het geplaagde SV Meerkerk won overtuigend van Unitas. “De 4-1 uitslag is verre van geflatteerd”, aldus trainer Gerrie Schaap. “Ik ben vooral blij voor de selectie, die gun ik deze verdiende overwinning zo graag.”

Overigens begonnen zijn pupillen heel erg matig, met een snelle Gorcumse goal als gevolg. “Het leek wel of mijn spelersgroep schildpaddensoep had gegeten, zo traag werd er gevoetbald. Maar we herpakten ons na een minuut of twintig. Na goede goals van Dick Kooijman en Floren Streefkerk stonden we halverwege op een 2-1 voorsprong.”

Na de thee waren de ingevallen Youri van Blanken en Melvin van den Heuvel verantwoordelijk voor de 4-1 eindstand. “Laten we hopen dat dit het begin is van een reeks van veel meer overwinningen”, besloot Schaap.
bron:regio voetbal