Opnieuw geen punt voor SV Meerkerk

Groote Lindt 1

... (corner)
Youri van Blanken (vrije trap)
... (intikker)
Paul Luzineau (intikker)

17 november 2018 14:30

A.L.van Honk

MEERKERK - Op 't Hoog redde SV Meerkerk het niet tegen Groote Lindt (2-3).

"In de eerste helft kwamen we tot twee keer toe terug in de wedstrijd. Youri van Blanken maakte met een mooie vrije trap de 1-1. Net voor rust ging zijn vrije bal op de lat, Paul Luzineau was attent en scoorde 2-2. Kort na het begin van de tweede helft kwam Groote Lindt weer op voorsprong en dat konden we niet meer goedmaken. We scoren te weinig en krijgen er teveel tegen, dat matcht niet.", aldus routinier Gert-Jan Koekkoek, die met een oude liesblessure werd gewisseld.

“Ik ben al een tijdje niet fit en modder maar wat aan. Komende donderdag laat ik een echo maken, want ik wil nu weleens weten wat er echt aan de hand is met mijn lies.”