Wedstrijd om snel te vergeten voor SV Meerkerk

... (e.d.)

7 maart 2020 14:30

Willem van Bleek uit Tiel

MEERKERK • SV Meerkerk ging onverwacht met 3-0 onderuit tegen Schoonhoven.

"Beetje teleurstellend want we zaten juist in een flow", sipte assistent-trainer Arwin van Dijk. "We hadden in 2020 nog niet verloren."

De gastheren begonnen wel goed aan het duel, maar na de eerste tegentreffer werd het wat mak. Leon de Leeuw scoorde daarna bovendien vanuit een corner in eigen doel.
Na rust maakte Schoonhoven de derde en was het gespeeld. "Dit was een wedstrijd om snel te vergeten. Helaas, we hadden goede zaken kunnen doen."

Schoonhoven rukt op na ruime zege in en tegen Meerkerk
SCHOONHOVEN – Met een 0-3 zege op SV Meerkerk rukte Schoonhoven op naar de middenmoot van de derde klasse C.
Hoewel trainer Raymond van der Kort moest improviseren stond er in Meerkerk een team, dat zich eenvoudig staande hield. Voor de pauze kwam Schoonhoven op een 0-2 voorsprong door een treffer van Eyoub Allaoui en een eigen doelpunt van Meerkerk.

Na rust was Allaoui wederom productief. De 0-3 zege was enigszins geflatteerd maar wel verdiend.

bron: regio voetbal

Zaterdag 14 Maart speelt Meerkerk een uitwedstrijd bij VVAC LET OP de wedstrijd begint om 17:00 uur