Zege SV Meerkerk minder eenvoudig dan het lijkt

Leon de Leeuw (intikker)

12 oktober 2019 14:30

j. van Ackooy

MEERKERK • Op de Burcht boekten de mannen van trainer Gerrie Schaap een ogenschijnlijk eenvoudige 4-1 zege op Lekkerkerk.

"We mogen niet klagen. Na de vroege achterstand kwamen we door gelukkige goals van Leon de Leeuw en Floren Streefkerk net voor rust op voorsprong. Lekkerkerk is voor mij de beste tegenstander tot nu toe. In de slotfase gingen ze door een rode kaart voor hun keeper, die werd vervangen door een veldspeler, definitief onderuit. Melvin van den Heuvel en Floren Streefkerk waren bij ons nog trefzeker", zag Schaap.

Volgende week gaan we op bezoek bij de koploper van dit moment SVW uit Gorinchem 4x gewonnen met een doelsaldo van 18 voor
en maar 2 tegen. de aanvang van deze wedstrijd is 15:00 uur

verslag is van Regio Voetbal