SVS’65 3 – SV MEERKERK 5 uitslag 3-2

SVS'65 3

15 februari 2020 10:30

Man of the match unaniem uitgekozen.

Het is 15-feb-2020 s’ morgens vroeg om jawel 10:30 mogen de mannen van het 5de al aantreden. Ik stap om 9:15 in mijn auto de buurman vraagt of ik ga werken maar, mijn antwoord is nee we moeten al om half 11 voetballen. Dat betekend voor velen vroeg aan het bier. Eenmaal op de club aangekomen zie ik allemaal mensen die ik nog nooit heb gezien. Het leek wel of ik op een verkeerde vereniging beland was. Nu maar hopen dat er mensen te laat komen goed voor de boetepot helaas mocht het niet zo zijn iedereen was op tijd, zelfs Molly. Wel was Bas vergeten om zich af te melden. (dat kost hem een rondje)

Eenmaal aangekomen in Spijk is het lastig zoeken naar de kleedkamer. Lekker omkleden en voor sommige was het standaard 10 uur toch moeilijk in te houden. De lucht was niet te harden. Remco kwam met de opstelling op doel ‘Terry’ in de verdediging ‘Marien, Goof(C), Jepoe (motm) en Jesse’ middenveld ‘Niek, Hijkie, Jacco en Molly’ en de aanval stonden de gebroeders ‘steehouder’. Op de bank ‘Geert, Jaimy en Bonkie.

Ook voor de scheidsrechter bleek het nog vroeg te zijn na het muntje al vergeten te zijn. Kwam hij na 5 min er ook nog eens erachter dat er geen cornervlaggen stonden. Ik ga niet veel woorden vuilmaken over de 1ste helft maar wat wel bleek was dat Jepoe graag wou scoren alleen even vergeten was dat hij in de verdediging stond waardoor het na 36 min. Spelen al 2-0 stond en net voor de rust zelfs 3-0. Na een donder preek van Remco en Hans moet het echt beter. In de rust wordt er 3 keer gewisseld. In de 2de helft spelen we een heel stuk beter na 5 min. Spelen in de 2de helft maken we zelfs de 3-1 via Pionigie en ongeveer 10 min. later nog een keer via Pionigie zelfs de 3-2. Zou het dan nog kunnen? Helaas in de 75ste minuut moet Goof het veld verlaten en ook Jesse moet eruit wegens blessures. Maar daar was onze MOTM Jepoe weer nu moet het goedkomen. Maar het bleek toch anders te worden dan we gehoopt hadden na de 3-2. Jepoe moest aan de noodrem trekken waardoor hij slechts geel kreeg. 10 min. Met nog 4 min. Op de klok kwam Jepoe niet meer in actie. Het lukte ons niet meer om de 3-3 te maken dus weer een verlies partij. En we voortbouwen op de 2de helft en over 2 weken mogen we aantreden op de put om dan weer een keer de 3 punten op te halen.

Groeten Bonkie.

Goals SVS’65:                21 min. Jepoe (ED)  36 min. Jepoe (ED) 45 min. SVS’65

Goals SV Meerkerk:    69 min. Mark Steehouder  79 min. Mark Steehouder