De eerste competitiewedstrijd met winst afgesloten.

SV Meerkerk MO17-1

Kozakken Boys MO17-1

Sanne den Besten (intikker)

19 september 2020 10:15

Zaterdag, 19 september 2020
sv Meerkerk MO17 - Kozakken Boys MO 17

C05C66F0-745D-4DDB-B52A-06B207FD1B2F_1_201_a.jpeg

Vandaag om 10.15 uur stond de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen op het programma. Sportpark de Burcht lag er prachtig bij en de tegenstander was bekend. Dit waren wederom (net als vorige week) de meiden van Kozakken Boys MO17 uit Werkendam.
We waren vandaag helaas niet compleet; Lis was ziek (en gezien de RIVM-richtlijnen mag zij dan niet naar het sportpark komen) en Daphne was helaas geblesseerd. Evi had vrijdagavond nog een ongeluklje, bij het uitlaten van de hond, maar kon gelukkig wel mee doen :)
We hadden vandaag daarom 2 meiden van de JO15-2 gevraagd of zij ons uit de brand wilden helpen. En dat wilden ze wel !
Je kon zien dat Kozakken Boys van vorige week geleerd had, ze speelden namelijk met een andere opstelling. I.p.v. 4-3-3 (vorige week) speelden ze nu met een 4-4-2 opstelling waardoor een een versterkt middenveld hadden.

De wedstrijd was vandaag meer in evenwicht waarbij we uiterindelijk toch de bovenliggende partij waren.
Zowel in de 1e als 2e helft duurde het een behoorlijke tijd voordat we aan scoren toekwamen. Dat gebeurde in de 1e helft één keer en in de 2e helft ook één keer waardoor we uiteindelijk met een verdiende 2-0 overwinning van het veld gingen. Het was een zwaar bevochten overwinning, maar dat zijn vaak wel de mooiste overwinningen. Wederom complimenten voor onze meiden !

Als laatste willen we Sophie en Ruth (beide 11 jaar jaar jong en die beide vandaag hun debuut bij de MO17 maakten) nogmaals bedanken dat zij ons wilden helpen. Ze gaven ook aan dat als het weer nodig zou zijn dat ze dan weer mee willen doen !!

Volgende week staat om 12.30 uur de uitwedstrijd in en tegen Woudrichem op het programma.
Iedereen is weer uitgenodigd om de meiden aan te komen moedigen.

Met sportieve groeten,

Jeremy Schrijver