Te vroeg?

Groot-Ammers JO8-2

Ryan Vroege (intikker)
Ahmad AlHussein (intikker)
Dries Hijkoop (achter standbeen)

3e klasse Zwaluwen Jeugd (1e fase) 13

9 oktober 2021 8:30

A.C. Bakhuizen

de Burcht
Burggraaf 5
4231ZJ
MEERKERK
tel. 0183-352005

Vandaag spelen we een thuiswedstrijd. We spelen tegen Groot-Ammers JO8. Het was vroeg, nog donker en de mist was hevig. Maar de zon was ook aanwezig dus prachtig voetbal weer. Zoals gezegd; het was vroeg. Dat bleek ook wel aan de start van de wedstrijd. Binnen een minuut kreeg onze keeper van vandaag, Salomé, het eerste doelpunt om haar oren. De verdedigers hadden nog slaap in hun ogen en de rest van het team konden hun ogen niet eens open houden. We begonnen dus erg slecht aan de wedstrijd en Groot-Ammers was een sterke tegenstander. De twee nul viel dus snel en we zouden een moeilijke ochtend krijgen. Gelukkig waren de handjes snel opgewarmd en de slaap uit de ogen gewreven. We kwamen wat beter in ons spel en scoorde nog voor de eerste time out de aansluitingstreffer. Uiteindelijk gingen we rusten met een 1-3 achterstand. In de rust is er nogmaals aangegeven dat we plezier moeten maken en dat we iedereen willen zien lachen in het veld. Ze zagen zelf ook wel in dat ze nog iets harder hun best moesten. Dat deden ze dan ook. Salome stond vandaag op doel en ondanks dat ze een beetje zenuwachtig was deed ze het hartstikke goed. Finn en Stef stonden vaak achterin en deden hun best om alles tegen te houden. Hamzeh maakte weer mooie acties vandaag. Ahmad deed ook weer hard zijn best en probeerde weer zijn doelpuntje mee te pikken, wat vandaag 1 keer lukte. Fausto was weer goed in de weer. Hij liep zowel voorin, achterin als op het middenveld. Gelukkig was Dries wel op tijd wakker. Hij zorgde voor twee goeie voorzetten waardoor Ryan kon scoren en scoorden zelf ook nog een mooie goal. Ryan was vandaag de topscoorder van de dag. Er is nog enige twijfel hoeveel hij er heeft gemaakt, maar volgens mij waren het er 3!!!!!

We maakte het nog spannend, maar verloren uiteindelijk met 5-8. Positief was ook het aantal supporters die kwamen kijken. Leuk hoor al die aanmoedigingen!

Volgende week spelen we weer uit. Dan gaan we naar Hoornaar en spelen we tegen Stedoco.

BB