Galavoorstelling

MEERKERK
tel. 0183-352005

SV Meerkerk 5- Theole 3

Vandaag een wat korter verslag dan dat u van ons gewend bent. De verslaggever van vandaag was wel begonnen met het maken van de benodigde notities, maar toen hij de geur van bier rook in de voetbalkantine in de rust kon hij ondanks de galavoorstelling die Meerkerk 5 in de eerste helft op de mat lag de verleiding niet langer weerstaan.

Het was een wedstrijd tegen de nummer laatst Theole en de nummer 1 van de ranglijst Meerkerk. Meerkerk begon gretig en combineerde goed. Continue druk zetten op de laatste linie, een doorschuivende verdediger en wisselende posities op het middenveld en voorin zorgden ervoor dat Theole helemaal zoek getikt werd. Tel daarbij op dat elke kans die Meerkerk kreeg er ook in ging en de 8-1 ruststand is te verklaren. Een opmerking van een speler van Theole in de rust zei genoeg: Voetbal kan zo simpel zijn.....

2e helft ging het iets moeizamer maar zaten er nog een aantal fraaie goals tussen. In de 75e minuut vonden beide aanvoerders het wel genoeg geweest. Vanaf volgende week beginnen de pittigere potjes tegen de nummer 2,3,4 en 5 van de ranglijst.