Een maatje te klein!

4231ZJ
MEERKERK
tel. 0183-352005

Vandaag spelen we tegen de groen-witte uit Ottoland. VVAC thuis dat zou geen makkie worden. Maar na vorige week hadden we er alle vertrouwen in. Ties had aangegeven dat hij wel profkeeper wilde worden. Nou op de training liet hij al zien dat hij inderdaad goed kan keepen. Ties ging dus op doel. Stef was een wekend op trainingskamp in Belgie dus die moesten we vandaag missen, evenals Martijn vd H, maar gelukkig was Martijn v Z er wel bij om de technische staf van deJO9-1 te ondersteunen. We spreken af om weer hard te werken, goed ons best te doen en vooral plezier te maken. We werkten inderdaad hard maar zoals we dachten waren de leeftijdsgenoten van VVAC iets beter. Fausto enFinn hadden hun handen vol met het tegenhouden van de bal en tegenstander. Ties had ook een paar mooie reddingen. We hielden het zo’n 8 minuten vol voordat VVAC zijn eerste doelpunt scoorden. Daarna ging het wel hard moet ik zeggen. We gingen rusten met 8-0 achterstand. Deden we dan helemaal niets? Zeker wel. Salomé werkte als een paard, en nadat ze heel hard een bal tegen haar oor had gekregen deed ze er gewoon nog een stapje bij. Jesse en Dries gingen ook tekeer langs de lijn allebei maakte ze mooie acties. Het lukte niet altijd maar ze bleven er voor gaan. Ryan werkte ook hard zijn hoofd klapte bijna uit elkaar , goed gedaan kerel. En zoals gezegd moesten Fausto en Finn ook alles op alles zetten om de uitslag niet nog groter te laten uitvallen. De tweede helft beginnen we weer met goede moed en een keepers wissel. Ties in het veld en Jesse op doel. Ook Jesse deed het goed op de goal. Hij is niet bank en heeft een goeie uittrap, goed gedaan vent! Helaas ging VVAC door waar ze gebleven waren, doelpunten scoren :( Gelukkig scoorden wij ook nog een doelpunt. Het was Ties die vanuit een intrap de bal een klein stukje meenam en hem schitterend (en hard) in het doel schoot. Uitslag 1-13! Maar ach ze hadden hard gewerkt plezier gemaakt en niemand kan zichzelf iets kwalijk nemen.  Dus ook deze week hebben we het goed gedaan!!

Volgende week weer een thuiswedstrijd. We spelen wederom om 08:30 maar nu tegen Hardinxveld.

BB