SV NOORDELOOS 5 - SV MEERKERK 5

Nieuwendijk 10 A
4225PD
NOORDELOOS

Verslag: Meerkerk 5 tegen Noordeloos 5.

Na een aantal keer van de wedstrijd tegen Noordeloos afzeggen, gingen wij vandaag dinsdag uit tegen hun voetballen . Onze teamleider Hans begon met de opstelling 1-4-4-2  netals altijd.

Terry voelde niet goed,hij is ziek,jasper ging keepen in plaats van Terry en de tweede helft Ivan.Nou, de basis spelers waren in de verdediging: koene-Nick-Jacco-Ivan

Middenveld:Willem-Floris-Noa-Dennis

Aanvallend :Coen-Mark

Reserve:Anas-Dylan-Remco-Bas.

Eerste helft.

Het begon de bal rommelen  tussen de twee teams en na 10 min scoort Noordeloos.De eerste helft was matig door ons en we hadden alleen maar een schot op de doel via Mark en wel goed helft  van Noordeloos.

Tweede helft valt Anas in plaats van coen, Bas voor koene, Jasper ruilt met Ivan, Dylan voor Noa.De tweede helft scoort Noordeloos de tweede goal van hun en wij daarna scoren wij door onze Dylan die met zijn hoofd scoort via een mooie voorzet van Jasper en daarna scoort gelijk Noordeloos via een onterecht vrije trap in de hoek van de goal.Ivan kon bijna tegen houden maar jammer genoeg.en dan komt twee van Noordeloos door een individuele op de keeper. De wedstrijd beëindigd op 5-1 voor Noordeloos helaas. We hadden paar kansen op de doel via onze topverdediger jacco twee keer op de goel waarin eentje op de lat en Dennis schoot een bal goed naar de keeper maar geen goal helaas.Bijzonrheden In de wedstrijd Bas geeft nekklem aan speler van Noordeloos en was kleine vechtpartij maar goed is opgelost en allebei gingen ze daaruit.Meerkerkteam deed zijn best en ging vechten voor elke bal maar voetballen is winnen en verliezen. We hopen dat we volgende week tegen Lekvogels 4 beter kunnen presenteren.

Anas