Meerkerk 3 alleen bovenaan in de competitie

MEERKERK
tel. 0183-352005

Meerkerk 3 alleen bovenaan in de competitie

Vandaag mochten we aantraden tegen Unitas 3. Een ploeg die nog geen punten had gehaald in de eerste 4 wedstrijden tot nu toe. Met een rits afwezigen konden we gelukkig opnieuw een beroep doen op een aantal jongens van het 2e die daar wat minder aan spelen toe komen. Opvallendste aanwezige was Haag die het doel mocht verdedigen voor Meerkerk 3. Haag maakt daarmee zijn debuut bij Meerkerk 3 en deed dat met verve. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. De eerste helft was matig/ tot slecht.  We verzuimde met een snelle 1-0 de wedstrijd te beginnen door een gemiste penalty van hassan. Hassan maakte dat in de eerste helft overigens goed door zowel de 1-0 als de 2-0 voor zijn rekening te nemen. Kort voor de rust schuift Mike de 3-0 binnen en gaan we gelukkig nog wel met een ruime 3-0 voorsprong de rust in. Tussendoor valt sterkhouder Gijs uit met een liesblessure waardoor het voor de leiding erg zoeken was wie achterin nu te posteren. Het is vooral de zwakte van Unitas die veel ruimte weg geeft dat Meerkerk een 3-0 voorsprong te pakken heeft. Over de 2e helft zullen we nog korter zijn. Wordt er in de 2e helft van het eerste kwartier nog wel op de helft van Unitas gevoetbald is daarna helemaal over en krijgt Meerkerk nog 2 goals tegen doordat we continue balverlies lijden en ook nog een doelpunt weggeven. Meerkerk is blij dat de wedstrijd erop zit.

Positieve van vandaag is de gezellige derde helft en later op de avond blijkt dat Kozakken Boys punten verspeeld heeft en wij met 15 uit 5 alleen bovenaan staan.