0 - 1 verlies tegen Barendrecht MO17

Zaterdag, 22 april 2023, om 11.00 uur
Sportpark de Burcht
sv Meerkerk MO17 - Barendrecht MO17

Gisteren stond de één na laatste (thuis-)wedstrijd van het seizoen op het programma. De thuiswedstrijd tegen de meiden van Braendrecht MO17.
De uitwedstrijd was geëindigd in een kleine overwinning voor ons, maar dat had toen net zo goed anders af kunnen lopen.
Het beloofde wederom een spannend potje voetbal te gaan worden. Barendrecht had afgelopen week 2 keer tegen Wieldrecht gevoetbald en hadden daar bij één keer gewonnen en één keer gelijk gespeeld. Wij hadden verloren tegen IFC.
Alle redenen voor meiden waren dus aanwezig om een mooie pot voetbal op de mat te leggen.

We begonnen niet slecht aan de wedstrijd maar al in de 2e minuut, bij het eerste schot op ons doel, lag de bal al in het netje.
Dat is natuurlijk niet het begin van een wedstrijd zoals je graag zou willen.
Hierna ging de wedstrijd heen en weer en kregen beide elftallen kansen. Barendrecht was wel de bovenliggende partij.
Gescoord werd er echter niet meer. Hierdoor gingen we dus met een 0-1 achterstand de rust in.

In de 2e helft werd er aan onze zijde hard gewerkt, maar Barendrecht bleef net iets beter dan onze meiden.
Gescoord werd er niet meer waardoor de stand 0-1 in het voordeel van Barendrecht bleef.
Gezien het spelbeeld misschien een terechte uitslag. We hebben onze kansjes gehad en misschien was een gelijkspel toch wel een beetje verdiend geweest voor onze meiden.

De komende 4 weken hebben we geen competitieverplichtingen en spelen we op zaterdag, 27 mei, de laatste competitiewedstrijd.
In de tussentijd proberen we nog een oefenwedstrijd te regelen om ook op zaterdag nuttig bezig te zijn. Wordt vervolgd....

Wij wensen iedereen een fijne zondag en tot de volgende keer.

Met sportieve groeten,

Jeremy Schrijver