Meerkerk - Noordeloos

4231ZJ
MEERKERK
tel. 0183-352005

Het is zaterdag 25 februari een week na dat meer dan de helft van het team als clown, piloot, tandarts of alles wat ze op dat moment wilde zijn na carnaval waren geweest. Na al dat gezuip is het weer tijd voor een potje voetbal. Na wat bemoedigende woorden van de leider om hans een keer niet teleur te stellen, was het tijd om noordeloos te ontvangen. Het moest   Een echte degradatie kraker gaan worden. Zeg maar echt een 6 punten duel om de 11de plek. In de kantine merkte je dat er een goede sfeer hing en dat iedereen al dacht dat we hadden gewonnen. Terwijl het zonnetje schijnt gaan we ons klaar maken voor deze kraker.

Hans hield de speech vandaag kort, hij zei alleen jullie weten wat ik vandaag van jullie verwacht. De 3 punten en een groot feest  mochten we het waarmaken. Helaas kwamen er voor de wedstrijd nog achter dat we 1 van die 2 punten nog niet waar konden maken.

De box bleek kwijt te zijn en we moesten het zonder muziek stellen voor de wedstrijd. Hierdoor leerde wij onze teamgenoten ook eens op een andere manier kennen. Je zag de verslagenheid bij iedereen op het gezicht die allemaal nieuwe feitjes te weten kwamen over hun sportvrienden. Klein hoogte puntje voor mijzelf het blijkt alleen terry  te heten en niet zoals het nummer songtekst zegt terry de blauwe flamingo.

Nou genoeg over de voorbeschouwing we gaan eens naar de wedstrijd. We begonnen met de volgende 11. Terry, william, ron, jacco, ivan, Dylan, Remco, justin, nick, mark, noah.  Nadat terry de tos had gewonnen en ervoor gekozen had om met windje tegen te beginnnen. begonnen we goed en kwamen snel op een 1-0 op voorsprong na een goede steekbal werd de bal netjes afgerond. We kwamen iets meer onder druk te staan dit had vooral te maken met de wind tegen en de lange ballen van noordeloos. Helaas resulteerde dit vrij gauw in de 1-1. Na weer op voorsprong gekomen te zijn gingen we helaas wel rusten met 2-2.

Na wat tactische wissels gingen we de 2de helft in. Met windje mee. ging het ons ook voor de wind we kwamen na 2 minuten weer op voorsprong, hijkie legde de bal er keurig in. Na op 5-2 voorsprong te komen dacht noordeloos nog dat het kon en ging weer op jacht naar een doelpunt. Dit lukte ze door een goede kopbal van hun spits omdat hij wel sprong. 5-3  hiermee was het ook de laatste strohalm van noordeloos. Meerkerk scoorde nog 2x en gingen lekker richting het bier. Nadat de box gevonden was konden we onze 2de belofte richting hans ook waar maken en was het 1 groot feest in de kleedkamer. Volgende week staat stedoco thuis op het programma  hopelijk kunnen we dan ook de 3 punten op de burcht houden.

Gr nick