BZS E3 - SV Meerkerk JO11-2

BZS E3

E-Pupillen (najaar) E2, 3e klasse 242

3 oktober 2009 9:00

daar stonden we dan om 9.00 uur in beusichem we gingen  vlot van start maar bzs lag de bal al na een

paar minuten achter devin 0-1 na veel corner s en ingooien was het weer bzs die met een lucky gaol scoorde maar meerkerk

wilde niet wijken na nog een corner voor ons kopt een bzs speler de bal in eigen doel 2-1 dus er kwam weer hoop om te winnen en zetten we nog eens druk een wat we hoopte gebeurde sjoerd komt vrij voor de keeper en rond koelbloedig af 2-2 en toen wilde we meer maar de tyd was op dus eindigen we op weer een gelijk spel goed gespeeld mannen als we zo door gaan winnen we vast wel een keer.