SV Meerkerk JO13-1JM - Stedoco D2M

Stedoco D2M

D-Pupillen D1, 2e klasse D25

19 september 2009

Vandaag onze eerste echte test tegen de meisjes van Stedoco, Gerald is Vrijdag 18 Sept aan zijn knie geopereerd en was er helaas niet bij, John Goedgeluk heeft goed waargenomen.
We begonnen de wedstrijd goed, we zetten de meiden goed vast door vooruit te voetballen en goed te sluiten, dit resulteerde in een 1 o voorsprong, na de rust voerde de meiden het tempo op en werden wij slordiger, hier kwam dan ook de 1-1 uitvoort.

Ondanks dit waren we best tevreden met dit gelijke spel, waren het niet dat we in de laatste minuut toch nog een strafschop tegen kregen(wel of niet binnen de lijnen) kregen, deze ging er in.

Helaas geen punten, wel een goed collectief gezien.

De trainer Joan