SV Meerkerk JO11-2 - GDC E3M

GDC E3M

31 oktober 2009 9:00

om 9.00 uur op t 'hoog voor de aftrap van een vriendschappelijk potje tegen GDC E3M het meisjesteam uit Genderen voetbalt sinds kort samen als team de leider eerst nog melden of we daar rekening mee wilden houden, wij wel dus werd er begonnen binnen een paar minuten was het al
4-0 voor ons dus nog maar een speler er uit

de opstelling op z'n kop gezet bij hun een klein doeltje in het doel gezet zodat wij het lastiger kregen maar het hielp niet veel nog maar weer eens een speler eruit de doelpunten vielen als rijpe appelen de 2e helft beginnen we zelfs zonder keeper zodat iedereen een keer reserve stond na nog een speler eruit te hebben gehaald dus met 4 spelers tegen 7 van GDC werd het een beetje lastig voor de meerkerkers om te scoren met 13 voor Meerkerk en 0 voor GDC is het wel leuk geweest voor beide teams denk ik.