SV Meerkerk JO17-1 - Nieuw Lekkerland B1

Zaterdag 14 november 2009

Meerkerk B1 - Nieuw-Lekkerland B1

Bijzonderheden:

• Er vergeet niemand iets, dit keer..
  • Jurre zijn schoenen verkeren in erbarmelijke conditie, dit geldt eigenlijk voor het hele team.
  • In de tweede helft stort Jurre zijn schoen dan ook in.
  • We missen Jacco die met hechtingen in zijn knie loopt en ook een lekker dikke knie heeft.
  • Jesse Peek is ongesteld en ligt op bed.
  • Het hele team, (behalve Wouter, maar die zijn moeder was er ook), was eigenlijk ook ongesteld.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, veel beroerder hebben we het dit jaar niet meegemaakt. We hebben kansen gehad zo groot als olifanten.

Vergeten, trainen en nog eens trainen en de volgende keer weer staan. Dat gaan we doen.

En wanneer komen die pakken??!! Afwachten..  er wordt aan gewerkt, trouwens als we zo blijven spelen, geven we die dingen aan een stel enthousiaste negers in Afrika…

Grenzie Brammie