Beesd E2 - SV Meerkerk JO11-2

Wout Heikoop (schot)

E-Pupillen (najaar) E2, 3e klasse 242

28 november 2009 9:00

Vandaag uit tegen Beesd. Als we daar aankomen beginnen de eerste druppels te vallen maar we betreden strijdlustig het veld.
We willen winnen dus wat houd ons dan nog tegen (niet de regen). We gaan vlot van start spelen goed over en nieck scoort al snel de 0-1
en we houden druk maar Beesd geeft niet veel weg en trekken weer gauw de stand gelijk. Maar we willen meer dus sjoerd vindt ook het net 1-2. Het gaat net als thuis. Steeds komt Beesd weer langszij. We rusten met 2-2. Na de rust is het nog steeds niet droog maar dat geeft niet we gaan er voor, we zetten weer druk maar hebben wel veel kansen nodig.
We blijven proberen en wout scoort de 2-3 maar we houden het niet lang. Beesd komt weer langszij en dan lukt het allemaal niet meer, bij Beesd wel. Ze maken er 4-3 van. Jammer, we proberen nog maar de tijd is op. Moe gestreden en met geen droge draad meer aan ons lijf gaan we de kleedkamer in.