Ameide F2 - SV Meerkerk JO9-2

F-Pupillen (najaar) F2, 3e klasse F251

12 december 2009 9:00

Meerkerk F 2 Najaarskampioen

In een zinderende wedstrijd wist Meerkerk F 2 vanmorgen najaarskampioen te worden. De tegenstander Ameide F2 zorgde bijna voor een verrassing.

Dankzij een uitstekend collectief en een tomeloze inzet van het gehele team wist men steeds uit geslagen positie terug te komen. Ameide opende de score. Kort daarop stond het al weer gelijk Met de rust keek Meerkerk tegen een achterstand aan van 2-1. Toen kort na rust Ameide zelfs uitliep naar 3-1 leek het alsof de bloemen mee terug naar huis moesten. De spanning kwam volledig terug toen Meerkerk voor de tweede keer scoorde. En jawel ook de 3-3 kwam op het scorebord. Er restten nog tien spannende minuten. Meerkerk liet zich niet meer verrassen en na het eindsignaal konden de bloemen worden uitgereikt. Kampioen in Ameide worden, daar kun je mee thuis komen. En na eenmaal thuis aangekomen te zijn wachtte in de kantine nog een gezellig samenzijn onder het genot van een limonade en patatje.

Ongetwijfeld verschijnt er één dezer dagen nog een fotoreportage op de teampagina, zodat iedereen nog eens na kan genieten.