Stedoco D2M - SV Meerkerk JO13-1JM

Sander Slomp (kopbal)

D-Pupillen D1, 2e klasse D25

23 januari 2010 9:00

We hebben de 2de wedstrijd tegen de meiden van Stedoco gewonnen, net als de eerste wedstrijd waren we ook nu de betere, alleen hebben we vorige keer verloren met 2-1.

Deze keer hebben we een hele goede wedstrijd gespeeld, we begonnen goed, druk naar voren en weinig weggeven, de resulteerde in een flink aantal doelrijke kansen, helaas kwamen de meiden van Stedoco er slechts 1 keer door de eerste helft, de was dan ook wel direct raak.

In de tweede helft hebben we er nog een schepje bijgedaan, nog meer druk en dit resulteerde in een aantal goede kansen en 1 ervan werd door Sander keurig klaargelegd aan Daan, 1-1, direct hierna werd Stedoco sterker, die gingen meer risico nemen, mede door de druk moest Hessel een keer echt aan de bak, dit was een puike redding.

Snel hierna kwam Sander er alleen door en die maakte de terechte 2-1 en vlak voor tijd de 3-1 een heerlijk gevoel en een mooi cadeau voor de jarige grens.

Gr Gerald en Joan.